Hexaplanin projektimyyjän kengissä

Projektipalvelu auttaa, kun edessä on muutto uusiin toimitiloihin tai uusien kalusteiden hankkiminen nykyisiin tiloihin on ajankohtaista. Hexaplanin projektipalvelun avulla löytyy jokaisen yrityksen budjettiin sopivat kalustusratkaisut helposti.

Hexaplan on kalustanut suomalaisten yritysten tiloja vuodesta 1976 lähtien ja vielä tänä päivänäkin haluaa tehdä suomalaisten työpäivistä entistä parempia. Hexaplan on kotimainen, mutkaton kalusteyritys, joka on keskittynyt ergonomisiin kalusteisiin niin toimistoissa, varastoissa kuin teollisuudessakin.

hexaplan-tilasuunnittelua

Projektimyyjän työpäivään mahtuu tuhansia askeleita, merkittäviä asiakaskohtaamisia ja tärkeitä vastuita. Projektipalvelu auttaa asiakkaita monipuolisesti työtilojen optimoinnissa sekä kalustuksen suunnittelussa. Projektimyyjät ovat usein asiakastapaamisissa, mutta he palvelevat asiakkaita myös puhelimitse, joten jokainen työpäivä on erilainen ja täynnä yllätyksiä. Projektimyyjän työpäivän monipuolisuus voi yllättää, joten Antti, Heli, Aku ja Juhamatti paljastivat heidän työpäiviensä sisältöä.  

Asiakas on tärkein

Projektimyyjän työssä onnistunut asiakaskokemus on kaiken tekemisen keskiössä. Yhteistyö asiakkaan kanssa alkaa ensimmäisestä kontaktista, jonka aikana kartoitetaan lähtötilanne sekä asiakkaan tarpeet ja toiveet. Usein suunnitteluprojektin alussa projektimyyjä käy paikan päällä asiakkaan toimitiloissa kartoittamassa nykytilanteen sekä toimitilan tarjoamat mahdollisuudet. Toisinaan asiakas toivoo suunnitelman arkkitehtien piirtämien valmiiden piirustusten perusteella ja tämäkin ratkaisu onnistuu erinomaisesti. 

heli1-projektipalvelu

Heli Nygård, 050 3392140

Projektimyyjä Heli Nygårdia viehättää työssään nimenomaan asiakkaiden auttaminen ongelmien ratkaisemiseksi. Työ tekijäänsä kiittää, kuten vanha sanonta kuuluu.

- Meillä on hyvin erilaisia ihmisiä asiakkaina. Toisilla on hyvin tarkkaan tiedossa, mitä he haluavat. Toisten kanssa lähdetään ihan nollasta liikkeelle. Siinä täytyy pystyä luovimaan, ehdottamaan erilaisia ideoita ja hakemaan asiakkaalle parasta ratkaisua. Onneksi tavarantoimittajamme ovat tuttuja, joten jos joku asiakas kysyy ihmeellisiä asioita, niin tietää mistä voi ruveta kyselemään. Projektin tultua valmiiksi asiakkaan iloiset kasvot ja tyytyväinen olemus saavat omankin mielen korkealle, Heli kertoo.

Heli sanoo työssään hienoa olevan myös sen yllätyksellisyys. Koskaan ei voi olla varma, mitä huominen tuo tullessaan. Yksi sähköposti voi muuttaa viikon suunnitelmat päälaelleen. 

Projektimyyjämme auttavat kaikkiin yrityksen tiloihin ja kalustehankintoihin liittyen: toimistoon, pukuhuoneisiin, varastoon ja teollisiin työpisteisiin, joten projektimyyjien vuosien työkokemus eri toimialoista sekä toimivien työympäristöjen rakentamisesta edesauttaa projekteissa paljon. Projektimyynnin palvelukokonaisuuteen voidaan sisällyttää kaikki tarvitut tuotteet kalusteista tarvikkeisiin, joten tuotetietämys on myös iso osa myyjän työtä.  

Vaivattomasti valmista

Asiakkaan niin halutessa, projektimyyjät hoitavat suunnittelun ja uudistukset avaimet käteen – periaatteella. Tilatut tuotteet toimitetaan joustavasti sekä luotettavasti ja asiakkaan puolesta hoidetaan tarvittaessa aikataulutetut kuljetukset, asennus sekä vanhojen kalusteiden kierrätys, jolloin asiakas voi itse keskittyä nauttimaan valmiista lopputuloksesta.

Antti-projektipalvelu

Antti Hakala,  0400 517865

Hexan tuotekatalogia selatessa, ymmärtää nopeasti asiakaskunnan koostuvan hyvin laajasta toimialojen kirjosta.

- Se on se hienous tässä, kun on paljon erilaisia asiakkaita vastassa. Meillä on niin laaja asiakaskunta, että pääsemme tapaamaan paljon erikokoisia ja erilaisia yrityksiä, sanoo projektimyynnin myyntipäällikkö Antti Hakala.

Pitkään yrityksessä olleena Antti tuntee luonnollisesti tuotteet hyvin. Se on suuri vahvuus asiakkaan kanssa parhaita ratkaisuja pohtiessa. Työssään viihtymisen lisäksi Antin mieltä lämmittävät Hexaplanin pitkäaikaiset tavarantoimittajasuhteet, jotka mahdollistavat asiakaskohtaiset tuoteräätälöinnit, nopeat toimitukset ja monipuoisen tuotevalikoiman.

Projektimyyjä on työssään ratkaisuvelho

Projektimyyjät nostavat työnsä niin sanotuksi ykkösasiaksi asiakkaan ajan ja vaivan säästämisen. Harvassa yrityksessä on ylimääräisiä henkilö- tai aikaresursseja, joten kun asiakas ulkoistaa kalustusprojektin projektipalvelun asiantuntijalle, se vapauttaa valtavasti asiakkaan omaa aikaan ja hän voi keskittyä itse vain nauttimaan valmiista lopputuloksesta. Projektimyyjä onkin työssään varsinainen ratkaisuvelho, jonka supervoimiin kuuluu asiakkaan ajan säästäminen ja oikeiden ratkaisujen löytäminen.

Pääkaupunkiseudulla liikkuvan projektimyyjä Aku Antmannin vahvuudet ovat teollisissa kalustusprojekteissa ja varastoratkaisuissa.

- Olen aika ratkaisukeskeinen. Olkoon pienempi tai isompi projekti, niin pyrin löytämään sen parhaan ratkaisun asiakkaalle, Aku toteaa.

Suunnitelmallinen ja tarkka luonne ovat projektimyyjälle hyviä ominaisuuksia. Turhat yllätykset pysyvät silloin minimissään. Joskus toki sekään ei riitä.

- Vaikka kuinka varmistamme ja varaudumme, välillä tulee muutoksia matkalla, sille ei vaan voi mitään. Aina kuitenkin olemme saaneet järjesteltyä asiat ja monesti asiakkaalta on tullut tosi positiivista palautetta. Pyrimme siihen, että lopputulos on onnistunut, kertoo Aku.

aku-projektipalvelu

Aku Antman, 040 8233400

juhis2-projektipalvelu

Juhamatti Sorsa, 040 5647886

Projektipalvelun myyjien ammattitaito ja alan osaaminen kannattaa oikeasti hyödyntää, muistuttaa projektimyyjä Juhamatti Sorsa. 

- Meillä on kokemusta erilaisista toimisto- ja varastoprojekteista, niin tiedämme heti millaiset tuotteet helpottavat ja parantavat työntekoa. Lisäksi asiakas saattaa saada uusia ideoita, joita ei tulisi itse heti ajatelleeksi. Monesti parhaat ratkaisut syntyvät asiakkaan kanssa yhdessä sparraamalla.

Suunnittelupalvelun kautta asiakas saa tarkasteltavaksi tarjouksen tuoteluetteloineen, sekä halutessaan hahmotelman siitä, miten kalusteet tilaan aseteltaisiin. 

- Siinä säästyy asiakkaan omaa aikaa, kun ammattilainen ehdottaa valmiita ratkaisuja. Meiltä saa oikeasti henkilökohtaista palvelua, kiteyttää Juhamatti.


Työympäristö on yrityksen käyntikortti

Projektimyyjät tietävät, että ensivaikutelman voi tehdä vain kerran ja työympäristön tulee vakuuttaa niin yrityksen omat työntekijät kuin ulkoiset sidosryhmät. Viihtyisät toimitilat ovat myös yrityksen käyntikortti. Työergonomian merkitys on korostunut viime vuosina entisestään ja työympäristön optimoinnin vaikutus tulostehokkuuteen ja työntekijöiden työviihtyvyyteen on jo laajasti tiedossa. Hyvällä tilasuunnittelulla voidaan varmistaa, että työergonomia on mietitty loppuun asti ja tilat toimivat parhaalla mahdollisella tavalla nyt ja tulevaisuudessa.

Projektimyyjät kannustavat varaamaan maksuttoman suunnittelukartoituksen, jossa käydään läpi kalustusprojektin lähtökohdat ja mietitään, miten yrityksen työympäristöä ja -ergonomiaa kehitetään. Ota yhteyttä ja kerro meille yrityksesi tarpeista ja suunnitelmista.

kokonaisvaltaista-palvelua